knaprar nutrilett..

publicerat i Allmänt;
Sitter o knaprar på en nutrilett-bar så för att ladda kroppen med lite energi, sen ska jag ta ut hundarna. Va tvungen att hitta på något förut när jag skulle lämna JumJum ensam hemma, så jag träffade Beckie som ändå va på stan. Vi satte oss i hasselbacken en stund o snackade lite skit. Nu växer magen verkligen för varje gång jag ser henne. Jag tror att det blir en liten tjej.. Fast det tror jag alltid, o jag har alltid fel o därmed kommer det att bli en pojke ;)

Mobilen låg kvar på ljudinspelning när jag gick, men det jag inte tänkte på är att den slutar spela in när någon ringer. Så det blev bara inspelat i tre minuter. Gnällde o ynkadae sig gjorde han, men det var inte så himla farligt. Men givetvis hade han rymt ut ur köket. Får bli ett nytt försök imorgon.




Ikväll blir det film, Neverwas o sallad med älskling ,Gro o Dennis. Möjligtvis kan en av fyra tycka om filmen? Kan jag kanske lyckas för en gångs skull? :P

Kommentera inlägget här :