Underbar dag!

publicerat i Allmänt;



Det har varit en såndär underbar dag idag. När allting bara är jättefint. Gick upp tidigt när älskling gick till jobbet o gick ut med JumJum, men sen när hon gått gick han faktiskt o la sig igen så jag fick sova några timmar till. När jag vaknade sken solen så vi tog en promenad i skogen o han fick springa lös o jaga kottar :) mycket uppskattat!!
Vi tränar ju en hel del om dagarna, o sitt fungerar bra. Även loss o inkallning. Nu är det "tass" som övas. Det är dock svårare!
När älsklling kom hem drog vi på oss shorts, jag mina kycklinggula med blad på (skitsnygga verkligen) o vi tog en filt o vatten till JumJum o begav oss mot solen i skogen, sen låg vi där o mös.
Det är såna här dagar som man tänker efter o känner hur bra man verkligen har det. Jag har världens mest underbara flickvän som jag älskar mer än allt o som älskar mig. O två underbara håriga barn. O jag längtar efter vad framtiden har att ge oss.










Vackra ♥

Kommentera inlägget här :