sommar i år igen..

publicerat i Allmänt;
Är hemma på Ture o hämtar lite saker.. Tog barnen o gick så att dom fick en lite längre promenad på morgonen. Det är ganska mycket att hålla reda på när man går med båda två, men jag börjar få koll på det nu!  Det blir koppel o tassar överallt, o man ska inte ens gå int på när telefonen ringer eller när man ska ge sig på att plocka bajs.
Nu håller jag på o plockar i mina sommarkläder. Verkar ju som om det kommer att bli varmt även dethär året, även om man inte trodde det där för några månader sen.
När Mia slutat jobbet ska vi ut med JumJum till Skepsviken o sätta oss i solen o ta en öl eller två. JumJums bästaste fiiinaste vän i hela världen kommer också (Ceasar). Så han kommer att bli lycklig. O trött. Det är det viktigaste.
Igår när han o Dennis jagat varandra var han totalt död. Så var det ju dethär med filmen.. Nej. Mia kommer för all framtid att få hyra film, välja film på bio o hålla i fjärrkontrollen. Jag ger upp!

Passar på att ladda upp lite bilder nu när jag är hemma! Men idag kommer laptopen, så nu kan vi ladda bilder till vi spyr.
Neej.. mot systemet!!




Jag o Beckie i solen i hasselbacken som så många gånger förr :) Vi träffas för lite min vän!


Gro ska söka till Topmodel Norway eftersom hon älskar att posera. Vinner hon ska hon köpa en flatskärm.



JumJum på Skeppsviken. Roligt att han tycker om att bada. Simmar som en liten utter! :D



Det är många som har det jobbigt runt oss nu. Skickar varma tankar till er. Vid såna tillfällen tänker man verkligen efter o uppskattar det man har. Jag är verkligen så glad för vad jag har. Älskar min lilla familj så mycket. O ni mina fina vänner som altid finns där även om vi inte ses så ofta, ni betyder så mycket.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av novalie:

<3 vissa människor behöver man inte träffa så mycket för man vet att dom bryr sig ändå

2:a kommentar, skriven , av modern:

Jag tutade på dej om du undrar vem det var i morse på din promenad.

Kommentera inlägget här :