Enastående filmval. Igen...

publicerat i Allmänt;
Då va det dethär med min fantastiska fallenhet för att välja bra filmer igen... Va på ganska dåligt, stressat humör igår o tänkte att det kunde vara trevligt att mysa med lite bra film på kvällskvisten. Yeah, right.. Glad i hågen skuttade jag iväg mot Hemmakväll för att välja o vraka bland alla fantastiska verk. Kom hem med Newerwas, Burn afer reading och The Broken. Vi planterade oss i soffan o valde att se Burn after reading först. 40 min in i filmen beslöt vi oss för att spola fram några kapitel för att se om det kanske började hända något.. Men icke. Så vi gav upp.
Vi får väl göra ett nytt försök idag med en av de andra.
Stackars Mia som har en flickvän som blir helt retarderad så fort hon kommer i närheten av hyrfilmer.

Var med JumJum hos doktorn igår för att ge honom sin sista vaccinationsspruta. Det gick väldans bra, o han ville inte gå därifrån när vi va klara, trots att en JR-kille försökte ta hans oskuld o att en stor svart hund trampade på honom. Tror aldrig att hans riskornshjärna ens registrerade att han fick själva sprutan.
Idag ska vi öva på att lämna honom ensam hemma på riktigt. Vi fick det smarta tipset av Madde att lägga mobilen på inspelning när man går ut för att höra hur länge han gnäller/ylar när man gått. Jag tror faktiskt att han bara gnäller en liten stund o sen går o lägger sig o sover, men det ska bli lite spännande.

I dagarna får älskling sin nya laptop, så nu kommer vi äntligen kunna ladda upp bilder igen :)

Nu ska jag sätta mig ute o äta frukost! Ska bara välja balkong först ;)




Puss på min underbara som orkar med mig, trots att jag är retarderad! <3

Kommentera inlägget här :