Vildsvin o annat smått o gott..

publicerat i Allmänt;
Nyss fikat med älskling o Jennie. Nu drog dom till IKEA, o förhoppningsvis hittar Mia lite bra saker hit. Jag sitter o väntar på att energin ska infinna sig, sen ska jag ta en promenad med hundarna o släppa dom lösa så att dom får springa av sig morgonbuset  :)  Sedan ska jag tömma det sista i garaget, diska o plocka rent här o sen upp till mig o flytta lite saker. Men som sagt, ska bara invänta en energikick först..

I helgen va vi i Skeppsviken med hundarna o JumJum badade :) Såg ut som en liten utter när han simmade! Men han tyckte nog att det va lite kallt, för han gnällde hela tiden.
O i lördags hade vi grillparty på ena balkongen. Mycket trevligt! O Sally bjöd oss på vildsvin. Pernilla o Mia tyckte att det smakade "raggig hund", men jag o Gro hade väl ingen direkt åsikt om det hela. Våra smaklökar kanske inte är i det bästa skicket. När alla hade gått tyckte Mia att det var en utmärkt idé att göra "Päronbomb" o dricka, men där sa tom jag nej. Så hon drack min med. Så på söndagen mådde hon inte som en prinsessa direkt. Så kom vi inte i säng förrän vid fyratiden heller, när vi lyssnade igenom alla Mias gamla singlar.

Bantningen går över förväntan. - 4 kg o sötsuget är helt borta. O då fuskar jag på helgerna. Nu ska jag bara börja röra mig mer också. Fast det är ju inte lång tid man sitter stilla med PissNisse som son.

Nej.. Dags att börja med dagen!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av modern:

4 kilo!! det var mer än mina 1,3 det. Ja ja jag har heller inte direkt hårdbantat precis.

Kommentera inlägget här :