japp.

publicerat i Allmänt;



Väntar med spänning på att telefonen ska börja klicka. Tjockisen ska ringa. Ja, Beckie alltså. Vi ska ta en fika o hon ska få träffa JumJum :) Det har inte blivit av än. Men känner jag min vän rätt, så ligger hon o brottas med kudden.
Jag håller på o samlar ihop Jennies små saker i en liten hög. Alla hennes tusen hårspännen o enkronor. O JumJum springer efter mig som en svans.
Satt o försökte ta tag i lite sånadär viktiga telefonsamtal förut, där man får sitta fem timmar o lyssna på en inspelad röst som säger att snart, snaaaaaart är det min tur. När jag väl kom fram la min mobil av, eftersom teckningen är så fantastisk. Då gjorde jag små volter av glädje.

Ska upp o hämta lite mer saker i lägenheten snart. Har hyrt Bolko som taxi :) Blir lite mer övning för hundarna att vara ensama hemma.
O på torsdag blir det quiz med älskling, Gro o Sally :) ska bli roligt att komma ut! Känner mig en aning isolerad om jag ska vara ärlig. Men det är otroligt skönt att ha nya väggar runt sig :P

Nu ska jag återgå till att torka damm, plocka småsaker o önska att hundarna va uppstoppade.














Du är bäst. Med en enda av dina blickar. Jag är så glad för att du finns i mitt liv.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av modern:

Har ni vägen förbi kom gärna in. Så vi får se nya babyn.

2:a kommentar, skriven , av Johanna:

Nu hänger jag inte med riktigt.. har du flyttat?? Eller vadå nya väggar runt dig?

Kommentera inlägget här :