Hundinis

publicerat i Allmänt;
Vi har två utbrytarhundar. Hundinis.. Inatt hade vi dubbla galler i köket, plus två köksstolar för som vi surrade fast med ett skärp, ändå kom dom ut. Det bevisar att vill man, så kan man.
Igår mötte JumJum sin idol, Maddes hund Ceasar. Han blev helt kär! Sasha var mest intresserad av Maddes godis. Jävla matvrak. Men är man pensionär så kanske det inte är så roligt att vimsa omkring med två ungdomar.

Ikväll va vi ute en sväng på Butlers med Gro. Mycket trevligt. Tycker mycket om Gro, även om jag vet att det är många som inte kan förstå det pga att det är Mias exs, men Gro är viktig för Mia o då är hon även viktig för mig :) Dessutom är hon jäkligt nice :P
Ska kolla på en film o sen sova, sen blir det väl att fortsätta jobba på bikinikroppen.


Puss på min älskling, Sasha o JumJum.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av modern:

Jag gillar Annett Terjes nya fru och jag gillar även Terje man måste inte vara osams, ovänner, avundsjuka mm

Kommentera inlägget här :