Blääig...

publicerat i Allmänt;
Är en aning trött på att ha feber/huvudvärk/illamående varje dag. Varit så nu de senaste veckorna. Har det inte blivit bättre om några dagar så får jag beställa en tid på vårdcentralen o ta lite prover. Blir trött o grinig av att må dåligt hela tiden o av att inte orka göra något. Jag hade nog kunnat sova dygnet runt utan problem. Sen blir man ju inte piggare av dethär vädret direkt...
Malmö var trevligt, men jag längtade hem hela tiden. Men det va väldigt skönt o få lite sol några dagar! O det va väldigt kul att träffa Nataniel, även om jag var väldigt nära att strypa honom när han snarkade som en 400kilos gubbe den första natten ;)
Men bäst va att få komma hem till Mia ♥

Har inte gjort så mkt idag än. Varit på Tureborg o visat lägenheten o flyttat lite småsaker. Nu har jag druckit frukost o tagit mina vitaminer. Öljäst+järn (smakar skit) som är bra för hår, hud, naglar o ämnesomsättningen. O multivitaminer som även är uppiggande.
Ikväll ska JumJum börja skolan! :D Ska bli jättekul! Hoppas att det inte ösregnar, men det gör det nog med vår vanliga tur ;)

Övriga planer för veckan är att hälsa på Beckie, Simon o Tiger. O även att flytta o packa så mkt som möjligt.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av rebecca:

ooo, kul med skola. hoppas det blir enklare med honom än med sasha o texas när de gick ihop. hehe. ni multi välkomna när ni vill!!! :)

2:a kommentar, skriven , av modern:

Vet inte om du kommit dit än men jag hör av mej så kan vi åka dit kanske till veckan.

Kommentera inlägget här :