publicerat i Allmänt;
I onsdags var det hundträff vid Riverside :) Efter en hel del packande i lägenheten promenerade jag o lillkillen o mötte Mia för att invänta Laila, Zouglo, Madde o Cesar. Dom lekte fint alla tre, dock tyckte nog Zouglo att JumJum faktiskt var hans eftersom det var dom som lekte först!!
Nu sprang dom bara o lekte medans vi satt o tjötade i solen, men nästa vecka ska vi försöka att göra lite övningar också.
Sen på kvällen satt vi bara jag o hjärtat o tog några öl o lyssnade på musik, en mycket mysig kväll! ♥
Hjälp.. Det känns som om det här börjar bli en hundblogg.. (börjar?)

Igår såg vi "Milk" med Sean Penn i huvudrollen, som handlar om Harvey Milk som antagligen haft en av dom största betydelser för homosexuellas rättigheter någonsin. Vi hade nog inte varit där vi är idag om det inte vore för honom, så det är en film alla bör se!

Idag vaknade jag när Mia gick upp, tänkte att jag skulle lägga mig o sova några timmar till, men eftersom det tar ganska många timmar för min hjärna att börja arbeta på morgonen så var det lika bra att gå upp eftersom jag har en hel del att göra idag. Ska fixa det lite här hemma så att det blir fint innan jag går någon stans, aktivera lillhunden (aka lurvröven), handla lite, tigga bananlådor o sen upp till lägenheten o packa o flytta. Jag har väldigt mkt saker som jag inte kommer att behöva längre, så jag kommer att ta bilder o lägga ut allt sånt här. Kommer både att sälja billigt o ge bort. Så, håll koll!!

Jag har varit stressad o grinig en längre tid utan orsak, men nu har det släppt o allting känns lugnt o skönt. Dock får jag lite panik om jag inte aktiverar mig, men det är å andra sidan ganska skönt!

Nu har jag tjatat nog för idag!
Puss o kram på nära o kära
O största pussen på lilla familjen! Love you!  *♥*

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av modern:

Ja jag kommer säkert också att behöva bli av med en del så jag hade väl tänkt samma jag att lägga ut.

Kommentera inlägget här :