Hej o håååå

publicerat i Allmänt;
Idag har varit en mycket bra dag, trots idioter o städning en stor del av dagen. Igår flyttade vi sängen, vilket inte var jätteenkelt... Men tack vare Tobbes hjälp med flytt o att vi fick låna Gros bil, så gick det allt vägen. Vi fick slänga upp lite sängdelar på taket av bilen, sen satt jag o Tobbe o höll dom genom bilrutan. Jag fick sitta på Dennis bilbarnstol för att nå, med halva röven utanför. Det var en syn kan jag säga.
Men nu står sängen på plats iaf.

Skulle visa lägenheten för någon nöt idag, men han kom inte. 40 minuter senare ringde han, när jag var påväg hem igen. Jag sa trevligt att han får komma en annan dag, för jag har suttit o väntat på honom o jag har annat för mig. Då säger nöten att han ska minnsan ringa Uddavallahem o få nyckeln av dom o gå in o titta själv. Sen slängde han på luren. Visst. Lycka till. Hahahahaha, jävla pucko.

O en nyhet! Jag ska få en "lillasyster"! I hundform ;) Mamma har nu bestämt sig för en liten valp. 1:a september kommer hon. Sanslöst ful, men det kanske rättar till sig ;)

Ikväll blir det skola för lillkillen igen. Vi hoppas att han kan vara en aning tystare idag. Annars måste vi slakta honom med osthyveln.


Jummis liten o färsk. Lika busig då ;)


En stor kram till er i min närhet som har det svårt nu! Det blir bättre!!!!
O den största kramen o pussen till min fina sambo! PUSS!! <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johanna:

Åh vad roligt att hon äntligen gjort slag i saken :) Vet ju att hon har velat det ett tag.

Kommentera inlägget här :