The year without a summer

publicerat i Allmänt;

Det är ett skinande klot på himmelen.. Jag har hört att det finns något som kallas "sol", så det måste vara den, men jag är inte säker.. Bäst att stanna inne.

I Tisdags började ju JumJum skolan. Alla andra hundar satt som små ljus med var sin liten gloria över sina pälsbeklädda små huvuden. JumJum gnällde o pep. Konstant. I två timmar.
Sen bajsade han på planen när kursledaren precis stog o berättade att man INTE fick rasta sin hund där.

Idag ska vi ut o fiska med Anastasia. Vi räknar förstås med att få med oss minst 12 kilo fisk hem.

Jag har fortfarande feber, huvudvärk o svettas som en gris när jag sitter still, och jag är sjukt trött. Måste sova en gång på dagen för att orka stå upp alls. Orkar ingenting. Diskar, lägger mig ner några minuter, ut med hundarna, lägger mig igen.. ja, så håller det på. Ska till vårdcentralen imorgon o hoppas på att dom kanske kan hitta vad mitt zombietillstånd beror på.

well, puss o kram!

Kommentera inlägget här :