Barnvakt and such...

publicerat i Allmänt;


Igår va vi barnvakt åt den lilla fula. Eller Bettan som vi också kallar henne. Hon var helt vild första tre kvarten o sprang runt o lekte, anföll oss o tuggade o morrade väldigt ynkligt på en tom colaflaska. Sedan kom hon o la sig hos oss i "soffan" o tvärsomnade så småning om. Inga problem att passa henne med andra ord.
Sedan spelade vi Buffy o Worms resten av kvällen. Självklart vann jag o räknar kallt med att göra det alla andra ggr oskså.

Sov som vanligt inte mkt inatt, så jag kom inte upp ur sängen förrän vid 11.30. Hade ingen lust heller, för det kändes så tomt när Mia va på jobbet o inga hundar här. Sen tog jag mig dom få meter det är till Orienthallen o köpte snus o en äcklig MER. Färgade håret o insåg att det börjar bli dags att klippa det nu när jag snart måste använda två burkar färg, o dessutom känns håret mer som svinto än som hår.

Har fastnat på en platå med vikten nu på -3 kg. Fastnar alltid där o sen på -5 igen. Men det är bara att fortsätta kämpa :)





.

Kommentera inlägget här :