Lite klagande o lite övrigt.

publicerat i Allmänt;
Ja, det blev ju inte helt oväntat helg även denna veckan. I fredags kom Tobbe hit i vanlig ordning o tittade på Idol o drack några (!) öl med oss. Trevligt, o rätt pojke vann.
På lördagen var vi faktiskt ur sängen före eftermiddagen vilket inte hör till vanligheterna dagen efter. Vi tänkte ta en sväng på Julmarknaden, men den stängde precis, så vi bestämde oss för att gå o äta något någonstans. Det slutade med att vi hamnade på Kvarterskrogen. Mycket lyckad avslut på dagen. :) ett mkt gott avslut på dagen också.
På söndagen tog vi oss ut tidigare för att hinna med julmarknaden. Köpte lussebullar som vi tog med hem o tryckte i oss under det dagliga spelandet.


Varning! Nu kommer jag att klaga lite!! Jag är trött på att vara trött. Är så sjukt trött hela tiden, sådär så att jag skulle kunna stå o sova barfota ute i snön. Eller sova i tre dygn o sen lite till. Känns som om hjärnan ersatts av sirap istället o allt går om möjligt ännu långsammare än vad det normalt gör. Kan bero på att jag säkert inte får i mig den näring jag behöver när jag inte längre äter typ dygnet runt ;) O det kompakta mörkret som omsluter oss gör det nog inte heller bättre. Har köpt Chi San o tagit det i några dagar nu, men än har jag inte märkt någon skillnad förutom att det slaktar mina smaklökar. Det är läskigt äckligt, smakar som en blandning av jäst, parfym o kola. O smaken sitter som berget några timmar efter att man tagit det. Men å andra sidan så gör det att Nutriletten smakar som en dröm ;) Står på - 3.7kg nu o hoppas vara nere på -5 till nyår. Får försöka att inte överäta all julmat!

Julklapparna är iaf snart klara. Inte inhandlat alla än, men jag vet vad alla ska få. Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska få av Mia, så det är riktigt spännande o jag är riktigt nyfiken, vilket jag inte brukar vara. Dock har inte julkänslan infunnit sig än o det tror jag inte att den kommer att göra heller. Men det ska iaf bli mysigt att åka till svärmor o till lilla papsen :)

Nej, nu somnar jag snart. Får ta o hitta på något snarast!
Puss o kram!




hittade en gammal bild på mig när jag hälsade på mor. Är väl sisådär 1.5 här. Tur att det rättade till sig! (tja, lite iaf)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av modern:

Tycker du är en riktig liten sötnos!! Det är inte bara snack!!! DU ÄR VERKLIGEN SÖT

2:a kommentar, skriven , av r:

haha, sicken sötis.

Kommentera inlägget här :