Flowers, madness & polarbearrugs.

publicerat i Allmänt;

Igår gick vi för att titta efter en soffa på möbelcenter. Det slutade självklart med att vi köpte en. Är extremt nöjd! Den o den nya teven gör nästan att man inte ser dom hemska tapeterna! ;)



Betydligt mkt bättre än när Mias säng stog där. :) O betydligt mycket skönare! :D O teven är super!


Ställde även kistan som vi målat om i vardagsrummet.






Va på hälsokost igår för att kolla om det fanns något bra alternativ till Valerina, som inte har någon större effekt på mig. Hittade något som heter Melissa, som inehåller bla. kamomill o magnesium (som verkar muskelavslappnande) o dethär tror jag fungerade riktigt bra. Har bara vaknat en gång inatt o det var pga vår beloved granne (någon som har numret till någon billig torped på tal om det?).

Nu inväntar jag Sasha o sen ska vi ut o leka i snön med isbjörnarna! ;D






.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av r:

Shnygg!!!! jag vill också ha en ny soffa :(, en fin divan soffa! :D

2:a kommentar, skriven , av kristina:

Ni har jättesnyggt hemma hos er.

3:e kommentar, skriven , av Modern:

Tror jag skrev en kommentar med kristinas namn förut men det ska vara jag....

4:e kommentar, skriven , av Johanna:

Fasen vilken snygg soffa!

5:e kommentar, skriven , av Cim:

Tack ni! Vi är hur nöjda som helst! Ett mkt bra köp! :)

Kommentera inlägget här :