Poor little pussy.

publicerat i Allmänt;
Hjälp, det va länge sedan jag var vaken denhär tiden en lördag! Men Mia jobbar helg o jag har en hund som behöver morgonpromeneras, så jag tänkte att det är lika bra att gå upp. Men nu ligger den lilla hundtanten under sin leopardfilt o har ingen lust alls att vakna. Så jag började dagen med kaffe o Chi San så kanske inte tröttman slår till så hårt sen.
Ska hämta lite julklappar som jag beställt idag o även ta en sväng ut till Torp för att inhandla dom sista. Är klar ovanligt tidigt i år. Brukar ju som sagt vara ute den 23:e o köpa dom sista.

Vi har anmält vårat intresse om en lägenhet i centrum. En ganska billig 3:a i ett jättemysigt hus. Hade varit kul att iaf få komma o tittta på den, även om vi nog inte kommer att få den. Så håll tummarna!

Vi såg en extremt dålig film igår: The Children. Brittisk film om mordiska barn. Mycket blod o råa saker, konstigt slut o man förstog inte vad det hela gick ut på. Inte sevärd för fem öre.

O igår höll jag på att döda grannens katt. Öppnade ytterdörren o kände hur något tog emot o ett jävla fräsande. Den lille kattstackaren trodde väl att jag skulle släppa in den, men jag klämde tassen i dörren istället. Sen satt hon med tassen i luften o tittade med ledsna ögon på mig. Fick ont i hjärtat o vi klappade o blåste på lilla tassen. Men det gick bra iaf. Nästa gång ska jag ha lite koll när jag slänger upp dörren.


Katternas skräck.










.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av rebecca:

lilla tissen. :(

men huvudsaken är nog att du känner sympati/kanske t om empati (?), det är då man är en god människa. DU är en god människa cim! halleluja!

2:a kommentar, skriven , av Modern:

Jag håller tummarna för lägenheten.

Kommentera inlägget här :