Dan före...

publicerat i Allmänt;
Det är tidigt men jag har redan varit vaken ett bra tag. Lagt i en maskin tvätt o varit ute med Sasha i snön. Har mycket att göra idag, så jag är helst uppe tidigt.
Igår var vi på Torp o handlade julmat. Vi kom hem med mat för 1000kr o jag kom hem med tanken på hur bra mitt liv har blivit. Ibland är det skönt att bli påmind om hur fint man faktiskt har det nu o om det tragiska o absurda liv man faktiskt har levt tidigare. Jag trivs med det något alternativa svenssonlivet. ;)
Förra julen va jag ju i Egypten men sen slog mig tanken att jag inte minns vad jag gjorde julen innan det. Eller den dessförinnan heller. Antingen har min hjärna förträngt det, eller så minns jag helt enkelt inte.
Jag är iaf precis där jag vill vara i år, o det tänker jag vara de kommande åren också :)

Ikväll kommer Tobbe hit o äter med oss, jag har fått i uppgift att förbereda maten. Hehe, alltid lika spännande när jag ska vara i köket! ;)

Har ätit vörtbröd med gräddost till frukost o tom druckit liiiite lite julmust trots att jag inte tycker om det. Men är det jul så är det! Får försöka att äta någorlunda ordentligt i jul o nyår så att jag inte går upp det jag lyckats gå ner. Tyvärr är det ju mycket lättare att gå just upp än ner. - 4.8 kg nu iaf, jag börjar känna lite skillnad på kläderna, men jag tycker inte att det syns något.

Dom ringde faktiskt om lägenheten o vi skulle gått o tittat om inte depositionen varit på 13000!! Nej, så det blev inget med det. Vi får fortsätta kolla runt.

Nej, nu ska jag fortsätta röja här o försöka hitta något vettigt att ha på mig ikväll.






O en liten truddelutt. Inte så julig, men vem blir inte glad av transor? ;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av r:

http://www.photoscape.org/ps/main/download.php



Vet inte om det är den svenska versionen., men det gör väl inte så mycket..



Gå in där det står redigerare, dra önskad bild till den stora rutan.

SEn finns det nere påsidan olika flikar:

>Hem, Objekt, beskär osv

Tryck på fliken objekt.

Tryck på den lilla "landskapsbilden" så finns det massa olika kategorier på små stjärnor o sånt shit.

Kommentera inlägget här :