God JUL!!

publicerat i Allmänt;
God Jul! :D Vi firade ju vår julafton igår med Tobbe. Det va jättemysigt o vi åt för resten av året :) Idag är jag snorförkyld med hostattacker titt som tätt o feber. Men måste dock fixa till mig så att jag ser aningen levande ut för jag ska bort o "äta sill" med släkten. Tja, så mkt sillätande blir det inte för min del, för det är hejdlöst äckligt, men det finns säkert något annat jag kan fylla ut magsäcken med ;)

Allting har försvunnit på min dator som också blivit julsjuk. Hoppas bara att jag kan få tillbaka alla bilder igen :(


Ja, ja.. dags att klä på sig o dricka lite julkaffe kanske? :)






.


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Krya på dej

2:a kommentar, skriven , av rebecca:

Good jul min fiina fina vän.

Kommentera inlägget här :