Gott nytt år!

publicerat i Allmänt;
.



Nyår! :D Ser verkligen fram mot kvällen som spenderas i gbg med fina brudarna Katarina o Linda :) 15.09 tar vi tåget ner o jag känner på mig att det kommer att bli en helt fabulös (mitt nya favoritord) kväll!
Sen på fredag blir det hem en snabbis för att sedan dra vidare till Flen o svärmor några dagar o på hemvägen Floda för att hälsa på Jumjum. Så vi har att göra ett tag framöver.

Sitter här nu o väntar på att naglarna ska torka, vilket inte är det roligaste. Sen måste jag packa o fixa mig lite.

Igår spelade vi Bingolotto. Första gången på flera år för mig, men det var dags att samla på sig lite mer pensionärspoäng tyckte jag. Är säkert uppe i 150 points nu ;)

Vi har snöat in på ett nytt spel nu också: Kingdom Hearts. Mycket kul!

2009 har varit ett bra år, men jag tror att 2010 kommer att bli ännu bättre.





Gott gnew år! :D







.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Ha en bra kväll och början av 2010.

Kommentera inlägget här :