Dag 4.

publicerat i Allmänt;
Vi har ännu en gång stött på en del av mänsklighetens bottenskrap. Förvånas igen o igen över hur många det verkar finnas i vår omgivning. Dessa patetiska idioter till människor får mig dock att små-le lite, med alla sina löjliga försök att hävda sig. Väntar med spänning på att se vad som händer härnäst. Ha!

Idag är 4:e Nutrilettdagen, o nu börjar den värsta hungern att avta... Det är inte längre risk för att jag skulle äta upp hundarnas mat. Blev ganska rädd när den började lukta gott. Men nu kommer dom att få ha den ifred.
- 2 kilo redan, vilket alltid går på några dagar, men det känns skönt när det går i rätt riktning. :)
Men imorgon ska älskling laga mat åt oss. Smörgåstårta :) Det kan jag ju villigt erkänna att jag ser fram mot.
Och ölen såklart ;)

Hoppas på en liten förbättring på väderfronten till imorgon, det hade ju inte gjort något. Det är säkert någon bottenskrapsmänniska som dansat regndans...

Nu ska jag skåla i nutrilett o hålla tummarna för en fin kväll imorgon :P


Delikatessmåltid.

Kommentera inlägget här :