Fint besök :)

publicerat i Allmänt;
Idag kommer Ida! :D Så kul! ska ta med JumJum o gå o möta henne 12.20 på Kampenhof. Sedan blir det fika på någon uteservering o en sväng på stan. Efter det ska vi nog sola lite på balkongen.

Jag har börjat promenera varje dag innan frukost. Blev inspirerad av Nova som är så duktig! Men idag blev det bara en kvart, för jag höll på att rinna bort... Det är helt okej att bara dricka Nutrilett nu när det är så hiskligt varmt! Det enda man kan äta annars är sallad.
ligger på - 3.5 kg nu, så det fungerar iaf bra! :)

Igår va Kila o Anastasia här o vi tog några pissöl o kollade på fotbollen. Jag o Kila var väl lagom intresserade av fotbollen, men vi fick ju öl så då var det okej ;)
Ser fram mot Danmarksresan väldigt mycket! Hotellet är jättefint o ligger centralt brevid vattnet. Vi kommer nog trivas fint!

Nej, nu ska jag ta på mig ansiktet o sen bege mig mot Ida!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av modern:

Danmark är trevligt!! och så har de öl...

Kommentera inlägget här :