Midsommar! :D

publicerat i Allmänt;
Glad midsommar till er! :D Jag hade väl kanske önskat mig lite finare väder, men det får gå.
Det blev öl o spel med Gro igår, mkt trevligt! Men vi kom i säng i vettig tid, så att rocka loss ikväll ska nog inte vara några problem ;)
Jag fuskade faktiskt igår efter ölen o åt liiiite potatissallad, men annars har jag hållit mig till Nutriletten. Ikväll ska älskling göra smörgåstårta det ska bli gott! Men nu på dagen blir det det vanliga. - 3 kg idag. Känns bra med tanke på att jag både drack o åt igår. Hoppas på att komma i mina favorit jeans inom en snar framtid.

Jag har gått på tandjakt eftersom Jummisen har tappat sin ena hörntand o vi vill spara den, men inget fynd än. Antagligen har han ätit upp den.

Träffade Nova o Akita igår, o det gick över förväntan! Dom busade som bara den. Katterna höll sig på avstånd så JumJum fick ha sina ögon hela med sig hem. ;)


Två väldigt trötta hundar. Vargen o råttan.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av novalie:

hahaha söt ungarna

2:a kommentar, skriven , av kristina:

ah tyvärr är det så, hoppas på att ja hittar ett par på tradera eller så.

Kommentera inlägget här :