Trevligt.

publicerat i Allmänt;
Det va jättetrevligt igår! Åt mängder med mat o drack några öl. Kul att träffa Oliver :) Glömde ju såklart att ta kort. Men nu ligger den på laddning till ikväll :) Sen åkte jag hem till älskling o barnen o vi åt godis o slappade lite innan jag somnade som en sten.

Nu håller jag på o packar inför Katarina-besöket. Ska ut på läkarbesök på Orust 15.30, sen hem o hämta Mia o Jummisen o sedan blir det raka vägen till Katarinas bo :) Om vi tar oss dit vill säga... Det är ju pappa som ska köra oss, o då vet man aldrig om man överlever färden. Att köra bil hör inte till hans expertområden. Hoppas innerligt att jag inte har ärvt hans gener vad det gäller körning. Då får jag nöja mig med att gå resten av livet. Möjligtvis cykla o jag har skyddsutrustning.

JumJums ben är förövrigt mycket bättre idag. Han haltar nästan ingenting längre, så det är nog helt bra om någon dag eller så. Nu får han banne mig ta det lugnt o inte skrämma sina mammor så!

Om man skulle gå o ta på sig ansiktet kanske? Vill ju inte skrämma Orustborna...

Puss o hej!

Kommentera inlägget här :