Stolt :)

publicerat i Allmänt;
Då sitter man här med en nutrilett i handen igen... Nu blir det hårdbantning på det i två veckor, så ska jag börja med Alli sen. Så nu är det bara att kämpa på!
Varit en sväng på stan o hittade en vit klänning till midsommar :) Blir nog första ggn jag har det på mig. Självklart hittade jag ett par sandaler också, så det va ju bara att punga ut med lite mer pengar. Tur att man är så rik som man är, hehe.

Helgen var rolig! :) JumJum kom riktigt bra överens med katterna, även om han fick sig en liten örfil av Elton. Vi gjorde göteborg en stund på lördagen, vilket va jättebra övning för vår lilla kille. Han va helt slut på tåget hem o sov hela vägen.
På midsommar ska vi hem till Kila o Anastasia o det blir grillning om vädret tillåter :)

Jag kan också, mycket stolt meddela att jag numera är medicinfri. Helt. Mycket tack vare Mia som alltid stöttar mig o tror på mig. Du är bäst!


Katarina får en puss på kinden av den enda perfekta mannen.



Givetvis blev det McDonalds dagen efter alkoholintaget, o JumJum hjälpte mer än gärna till att dricka upp colan.


Katarina hade inga rena skålar, så vi fick äta ostbågarna ur hennes öron istället.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av novalie:

Fan va grymt att du slutat me alla medicinerna =)

2:a kommentar, skriven , av Mia Bekkhus:

:) Stolt över dig. PUSS! <3

3:e kommentar, skriven , av modern:

Oh vad bra!!! Du är duktig och jag gläds med dej

Kommentera inlägget här :