Diagnonsens?

publicerat i Allmänt;
Så satt jag då idag i två timmar på vårdcentralen o väntade för att få undersöka mitt onda knä. Två väldigt plågsamma timmar får jag väl säga, för att bara sitta på en stol rakt upp o ner så länge första dagen man är rökfri är inte det lättaste. Men när jag då väl fick komma in fick jag träffa läkaren som fått sin licens i ett Kinderägg..
Jag kunde lika gärna fått en diagnos i på Willy´s.
"Dom säger ju att det inte är någon fara när det knakar" sa han när han lyssnade på knaket i mitt knä som skulle kunna väcka en död.
O om svullnaden o febern sa han " Nej, det har jag faktiskt ingen aning om vad det kan vara".
Nähä..
Jaha, undersökningen gick väl på 120 sekunder på ett ungefär. O jag underdriver inte!
Jag ska också bli läkare när jag blir stor.






 Puss på min kvinna <3 


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av modern:

Haha. Jag hörde en här som varit hos doktorn för ett tag sedan och människan gogglade om sjukdomen. Herregud det kan man ju göra själv.

Kommentera inlägget här :