Powerwalk, banta hund o banta mig.

publicerat i Allmänt;
Igår bar det av till farbror doktorn med Sasha. Eller ja, tant doktorn. Rättare sagt... Den stackars hunden har ju fått en gigantisk böld på nosen o hon ser inte riktigt klok ut. Hon har även en på halsen, som veterinären klämde på o det kom ut massa vitt klet, så det är tydligen någon form av hårsäcksinflammation gone bad. Så den 1:e ska hon oppereras. Igen. Räknar inte ens längre hennes operationer. Det är meningslöst.
Jag har också fått stränga order om att banta Sasha. Ska få ett schema att gå efter i två månader o en målvikt hon ska nå. Så det blir mindre mat o mer promenader även för henne!!! Kämpa, kämpa!!

Idag har jag o tanten dock powerwalkat 50 min o sedan gjort mördarsitups (Sasha va lite dålig på situpsen). Jag är rätt trött nu.. Men nu ska vi snart åka ut till landet o jag ska lämna hundskrutten där eftersom boendesituationen just nu är som den är.. Här är det fortfarande invaderat, o hos Mia/Jennie är det hundförbud, så Sasha blir förvisad till skogen ;) Ingenting hon blir ledsen för tror jag :P







På fredag ska vi ha mys, gå ut o äta, se på film o ta ett par öl :) jag längtar!! Träffat min älskling så lite i veckan!
Saknar dig! <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av nowalie:

dom säger alltid att man har feta djur hos vet jävla dårar sa att jag skulle byta foder till light funka ju fan inet alls å jätte bra om jag säger så ...dom e fulla me skit på det stället .....

2:a kommentar, skriven , av Mia:

Fin bild du har gjort älskling. Nu undrar jag lite varför du aldrig kommenterar min blogg. surar en stund Längtar till imorgon. Älskar dig! Puss puss puss!!!! -Din köttbulle

Kommentera inlägget här :