Fel sida.

publicerat i Allmänt;





Idag vaknade jag på fel sida. Har varit på ett extremt pissdåligt humör o det är tur att jag är ensam hemma. Jag har som vanligt tagit ut min ilska på döda ting. Men det hjälper föga.
Det är då man blir så glad att man har världens mest underbara flickvän som muntrar upp en. Nu känns det nästan som om jag är på rätt sida igen. :)
Du är bäst älskling. Jag är så glad för att du står ut med mig :P
Sen la jag iaf energin på att diska o städa badrummet istället. Duktig jag.

Projekt sluta röka går bra. Rökte några ggr där i början, men nu känns det helt fint utan giftpinnar. Nu gäller projekt komma i bikini. Hejja hejja!!

Det känns väldigt skönt nu, när folk frågar vad jag ska göra "i framtiden", (inte för att jag har någon skyldighet att svara) så vet  jag.Jag har en framtidsplan. Det är mycket som ingår i den o jag hoppas och önskar verkligen att det blir så. Men jag vet att jag själv måste börja någonstans. Så det är bara att ta sig i kragen!!

Men just precis nu är planen latte, snöpromenad o sen myskväll med min underbara älskling ikväll.

Kommentera inlägget här :