Kukhund.

publicerat i Allmänt;
Mötet gick bra o var givande! Jag fick en del information o det jag ska göra nu är att skaffa fram mina gymnasiebetyg o sedan gå på ett nytt möte i höst, så ska jag söka till januari. Skulle inte vara några problema alls att komma in när jag är ute i god tid. Så nu när jag är "ledig" i sommar ska jag börja övningsköra istället. Lite nervigt, jag har fullt upp att hålla ordning på armar o ben när jag går, men med envetet övande så!
Efter mötet åkte jag ut med Beckie o mor till Torp. Köpte ett par sandaler (eftersom JumJum ätit upp mina), piratbyxor o två linnen, så nu är födelsedagspengarna slut. Just det, fick ett Police halsband o en Björnborgväska av älskling i försenad födelsedagspresent. Så snygga! :D
När jag kom hem från torp möttes jag av JumJum i hallen vilket var lite konstigt eftersom vi satte upp den nya babygrinden igår... Men på något sätt hade ett av fästena åkt av o han tog sig ut. O inte nog med det, han hade kalasat på min BH, mina trosor o Mias helt nya skor. Så nu har jag en mindre glad flickvän. Så ikväll ska vi marinera honom o imorgon blir det grillkväll!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av modern:

Mumsigt! Jag har tänkt att köpa hund när jag blir gammal (äldre än nu alltså) men det vete fan...

Kommentera inlägget här :