Bättre dag idag får man väl säga!

publicerat i Allmänt;
Igår va ingen rolig dag. Vi kom då till veterinären, mamma körde ner mig o JumJum vid 13 o vi fick komma in i undersökningsrummet o vänta på veterinären. Hon klämmde lite på hans mage o bestämde att han skulle rönkas. Visade sig att han hade ett ben som fastnat i magen. Så vi satt där i ungefär fem timmar o han fick dropp. Som tur va kunde älskling gå från jobbet så att jag slapp sitta där själv!!
Nu är vi nyss hemkomna från dagens besök o det gick bra!! :D Benet var upplöst, så nu ska det inte vara någon fara!
Gud så skönt!! Har dock ungefär 100kr kvar till den 19:e, men det får gå!

Nu har jag ätit en gooood o onyttig frukost (men jag har planerat powerwalk o träning) , promenerat med hundarna o ska ta en sväng "hem" sen tror jag för att hämta lite saker. Sen blir det givetvis Eurovision ikväll :) Kanske en öl.
Imorgon ska jag ta en sväng hem till mamma o Bolko o låna telefonen, vi har ingen hemtelefon här, o ringa o jaga min kontaktperson på försäkringskassan för att höra hur jag bäst går tillväga gällande pluggandet. Omvårdnad är det som gäller för er som undrar.

Puss på mina tre älsklingar!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av novalie:

Fy fan stackarn det måste ju ha gjort ont ...Undvik att ge han ben me knutar på jag hörde att det va ganska vanligt att dom kan fastna...

Vi får nog vänta me att börja på gym gråter vi e hel panka så jävla pissigt,Jag får nöja mej me att va ute å gå istället ...

Va gick veterinären på i går ??

kram

2:a kommentar, skriven , av modern:

Vilken tur med lilla vovven!!!

Kommentera inlägget här :