I wish I was special

publicerat i Allmänt;


Helgen har varit relativt lugn. Hälsade på pappa o Anna i Trollhättan i lördags, söndagen blev det bara film (Scary Movie-filmerna i baklänges ordning) o ps2-spelande. Igår hände det inte heller mkt, blev en tur till strandpromenaden på förmiddagen, vilket resulterade i en väldigt, väldigt smutsig hund. Men vi kände oss väldigt duktiga o jag måste börja röra på mig mer om dagarna. Blir tokig av att bara sitta still o känna mig fet.
Håller på o försöker få kontakt med min kära flickvän, men det går sådär. Vet inte om det är min eller hennes mobil som krånglar, men det är säkert min. Ska försöka skaffa en ny så snabbt som möjligt.

Såg dokumentären "Mamma till en mördare" igår. En kvinna vars yngsta son dödade den äldre med sex knivhugg varav ett i ryggen o sa att det var i självförsvar. Blev lite äcklad av det hela, sonen som mördat hade fortfarande kontakt med sin mamma, som trodde på honom. O han tyckte nog igentligen inte att han gjort något fel. Tyckte att hans 8 år "långa" straff var hårt.
Sen att Annika Östberg ska komma ut 2011 tycker jag också är helt fruktansvärt. Släpp inte ut idioterna! Ja, jag har också folk i min närhet (o familj) som suttit inne för både det ena o det andra, men jag tycker ändå att svenska fångar har det för bra. Nej, där tycker jag minsann att vi ska ta efter tex USA.
Japp.

Nu ska jag dricka Monster, göra collage på JumJum o lyssna på Radiohead.



When you were here before,
Couldn't look you in the eye
You're just like an angel,
Your skin makes me cry

You float like a feather
In a beautiful world
I wish I was special
You're so fuckin' special

But I'm a creep,
I'm a weirdo
What the hell am I doin' here?
I don't belong here

I don't care if it hurts,
I wanna have control
I want a perfect body
I want a perfect soul

I want you to notice
when I'm not around
You're so fuckin' special
I wish I was special

But I'm a creep
I'm a weirdo
What the hell am I doin' here?
I don't belong here, ohhhh, ohhhh

She's running out again
She's running out
She run run run run...
run... run...

Whatever makes you happy
Whatever you want
You're so fuckin' special
I wish I was special

But I'm a creep,
I'm a weirdo
What the hell am I doin' here?
I don't belong here

I don't belong here...













.

Kommentera inlägget här :