Oteknisk.

publicerat i Allmänt;










Jag är sjukt trött. Igår somnade jag nästan, sisådär 15 ggr undertiden vi såg på film hemma hos Tobbe. Fick gå o hälla kallt vatten i ansiktet, för att inte tvärsomna. Jag vet att jag sover för lite, högst 5 timmar per natt (oftast mindre), har svårt att varva ner på kvällen/natten o när jag vaknar på morgonen när JumJum är kissig tar det minst en timme innan jag somnar om o då är jag så irriterad på mig själv för att jag inte kan slappna av att det är lika bra att gå upp istället. Sen går jag runt som en zombie o är inte människa förrän vid fyra-femtiden på eftermiddagen (med hjälp av mkt koffein o viljestyrka). Men jag är nog helt enkelt en väldigt trött person, speciellt denhär tden på året.
 Idag har jag försökt få någon ordning på bloggen igen, men nu ger jag upp o hoppas att Beckie kan hjälpa mig istället. Jag hatar tekniska saker, främst datorer när det inte blir som jag vill med en gång. Jag har inte tålamodet på min sida när det gäller sånt.
Tur att man har en fin vän som är datanörd! ;)



Jag har lovat hjärtat att jag ska försöka komma vidare på GTA idag också o det känns som en bra dag för det, för jag tänker gå ut så lite som möjligt i dethär vädret. Väldigt praktiskt att bara släppa ut Jumjum i trädgården såna här dagar, så får han promenera runt själv i regnet, hehe.

Mia beslöt sig för övrigt för att det va en bra idé att vattna vår blomma med sprit o cola i fredags. Men nu ser den oförskämt pigg ut, så det var nog inte så dumt ändå. Kanske ska börja sprita dom istället för att vattna?

Nej, ska jag se på efter tio med Malou. Sen gå o köpa kaffe o Monster energidryck som jag kan hälla i mig så att jag kan vara lite pigg när Mia kommer hem från jobbet.

Puss o hej!
Störst puss till mitt hjärta. Du är bäst.













.







 

Kommentera inlägget här :