Jag har faktiskt ingenting vettigt att säga. (som vanligt)

publicerat i Allmänt;

Det blev en tur till Torp igår på eftermiddagen i hopp om att jag skulle hitta ett par byxor, men ack vad jag bedrog mig. Det jag kom hem med var istället lite mat (mest nutrilett), en mössa, hårfärg o en jävla massa tomater.
Det är skittråkigt o enformig att banta när man inte ätit något nyttigt på typ ett år. Men det går åt rätt håll iaf - 2.1 kg på en o en halv vecka, så då känns det inte helt hopplöst iaf :) Får väl få tummen ur o börja röra på mig mer också.

Idag hade jag tänkt mig att ta en långpromenad, men med risk för att drunkna, så tror jag att jag hoppar det.

Nu har jag även bestämt mig för att inte vaccinera mig. Bllir jag sjuk så blir jag.

Nu: chokladté o hundgos.






Kommentera inlägget här :