Dethär med att sova gott.

publicerat i Allmänt;

Förmodligen har jag en mild variant av OCD som yttrar sig enbart när jag ska lägga mig. 
Jag måste kissa precis innan jag lägger mig, gärna 67 ggr. Jag måste ha tre täcken, strumpor o en tröja. Kuddarna måste ligga prydligt på varandra. Måste smörja läpparna noga med klet, för tänk om jag skulle vakna o dom är helt nariga!!! Öronpropparna ska sitta bekvämt i öronen, inte för långt in, det är viktigt. 
Jag måste ha mobilen nära till hands (ljudlös naturligtvis) så att jag kan se vad klockan är om jag skulle vakna någon gång under natten.
O det får inte finnas någonting från datorer eller liknande som möjligtvis skulle kunna blinka (eller ens vara på, så att det står o ger brummande ljud ifrån sig vilket jag givetvis hör genom öronpropparna) eller ge ljus ifrån sig. Men det får inte heller vara helt becksvart. När jag tillslut har kommit till ro brukar det vanligtvis vara dags att kissa en sista gång.

Om någon skulle vilja bjuda mig på pyjamasparty eller liknande, förbered mig gärna minst 6 mån i förväg så att jag kan uppsöka en stödgrupp innan. Alternativt låt mig sova i ett tält i trädgården, har ni ingen trädgård går det bra med en kattlåda på balkongen eller annars en liten låda i garderoben.





.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av novalie:

hahaha kan känna att jag oxå ha en mild variant utav det men jag tycker det låter bättre att säga att man är lite noggrannare än alla andra hehehe

Kommentera inlägget här :