Helgen.

publicerat i Allmänt;
Ja, tanken va ju att jag skulle dricka ett eller två glas vin lugnt o stilla hemma framför teven på fredagen. Men när det sen blev dags för dom andra att gå ut tänkte jag att det kunde ju faktiskt vara roligt att komma ut o se lite folk. Så jag hängde på. Det var väldigt roligt trots att jag nästan bara satt vid samma bord hela kvällen, roligt att träffa lite nytt folk. När det blev stängningsdags tyckte vi att det var en utmärkt idé att ha efterfest. Det blev taxi uddevalla runt för att fixa sprit o slödryck o sen hem till oss. Väldigt roligt, men väldigt sent blev det. Vid sextiden gick brudarna o då kände jag att jag nog inte kunde stå på benen mycket länge till. Att bara äta lite chips på en hel dag o sen festa i tolv timmar tar lite hårdare på kroppen nu än vad det gjorde när man va 17 ;) Men människa blev jag inte igen förrän någon gång på söndag förmiddag.

Igår va JumJums blivande familj här o hälsade på. Hade med sig Jummis syster Tindra också, o dom hade buskul ihop. Dom sprang o skuttade i leran tills man inte längre kunde tro att det faktiskt funnits någonting vitt på dom.
Jag tror (hur hemskt det än är att behöva ge honom ett nytt hem) att han kommer få det väldigt bra där o trivas.
Går allt som det ska, så kommer dom o hämtar honom på fredag eftermiddag.





.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av modern:

Det blir nog jätte bra för lillkillen! Där har han också lekkompis.

Kommentera inlägget här :