Nov. 4, 2009

publicerat i Allmänt;
Ja, det blev inget möte med JumJums framtida mamma igår. Hon ringde i sista minuten o hade fått förhinder. Men vi bestämde en ny tid idag kl 17. Bara att hoppas på att hon kommer då. Annars ska vi höra av oss till kvinnan som har JumJums syster.
Jag går snart in o dräper grannen med en sked. Han (eller hon kanske?) har lyssnat på samma jävla låt HELA morgonen på högsta volym. Någon jävla RnB-skit. Just när man tror att skiten ska ta slut börjar den om på nytt.
Kom nyss hem efter att han handlat lite soppa o annat som är bra att leva på.
Vem tror ni spelar SAMMA låt FORTFARANDE?
Nu gör jag det, jag tar med mig skeden o går in o avlivar fanskapet (alt. tar stereon o bränner den i trädgården o dansar runt den). Sedan skyller jag på tillfällig sinnesförvirring o tar gladeligen mitt straff.





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av rebecca:

hoppas han får det bra hos sin nya mattepatte!! :( tråkigt!

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Ta med en gaffel också!!

Kommentera inlägget här :