Helgen.

publicerat i Allmänt;

 

Denhär helgen har varit ganska seg. Mia har jobbat hela helgen o även Jummisen har varit med på jobbet. Han är helt slut nu :) Idag va ju fars dag, så han kom hit o vi gick till rådhuset o fikade o han hjälpte mig att koppla in modemet till min dator. Jag har saknat den.
Mia sitter o golfar på PS2 o jag leker här. Det blev sushi till middag idag o jag provade till min förskräckelse en med tonfisk. Riktigt äckligt faktiskt. Jag blev nästan rädd.

Ikväll blir det vin o ost, o en liten öl på det också :)

Kvinnan som kom o tittade på JumJum hade säkert passat honom bra, o dom tyckte om varandra. Men vi bestämde oss för att han nog behöver mer än bara mkt uppmärksamhet. Som en hundkompis. Nu har vi kommit i kontakt med ett par i Trollhättan som har en liten Jackrussel sen innan o det låter väldigt bra. Dom var mkt intresserade av honom o Jummis o deras hund va tydligen väldigt lika.
Så nu hoppas vi på det bästa!

Puss o hej!

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av rebecca:

jag veeet! tonfisken är bläää.

Kommentera inlägget här :