Inhale..

publicerat i Allmänt;
Ikväll kommer då JumJums framtida mamma o hälsar på. Tyvärr har han ringorm just nu o är inte sitt fräschaste jag, men hon är fullt medveten om det, så det ska nog inte vara några problem. Kommer ihåg nu att både Hampus o Charlie hade det, men det gick ju över så småning om.
Igår fick Mia vaccinet mot gris-sjukan o kunde knappt röra armen på hela kvällen. Jag har bestämt mig o kommer inte att ta det. Tror inte riktigt på vaccin o all hysteri så fort det kommer något nytt virus.
Blir jag sjuk så är det inte mkt att göra åt. Jag är frisk o tillhör inte någon riskgrupp, även mitt hjärta mår bättre nu också o slår som det ska. Men jag ska göra minst en koll om året för att se så att det inte börjar fucka upp igen.

Jag sov som en stock inatt, o älsklig ändrade alarmet på klockan för mig när hon gick till jobbet så att jag fick sova längre. Sen gick jag ut med JumJum, drack jordgubbsté o däckade på soffan en timme till. Nu ska jag röja här så att det är fint när vi får besök ikväll. Ska ut en sväng till Torp också o köpa Omeprazol o även se hur mkt en Nicorette inhalator kostar. Vet inte riktigt om jag tror på det, men man kan ju alltid prova.
Ska hämta upp mitt trådlösa bredband också o plugga in det äntligen! :)
O ikväll ska vi leta weekends till London, kolla priser o jag ska prata med far om Spanientrip.

Nu: Nightwish, té o dusch. (inte samtidigt dock.)


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av modern:

Hoppas JumJum tanten är en trevlig dam och jättebra ju att kunna ha henne i er närhet. Hasse är inlagd på "torken" så Geisha är på en Kennel i Ed. Känns lite så där men tyvärr tror jag att hon har det bättre där än om vi skulle tagit hem henne.

Ja så har Mia tagit grissprutan, jag också och jag hade också ont i armen som attan...om jag förstår rätt så tror Rebecca att vi som tagit den kommer att bli mutanter och DÅ kommer vi och anfaller så se upp för Mia...

Kommentera inlägget här :