La Ana

publicerat i Allmänt;




Idag har jag varit o ätit lunch med Anna som är på semester här i Sverige. Som tur var så hade hon inte glömt hela sitt svenska ordförråd o jag behövde inte använda min fantastiska spankska. Jättekul att se henne, tråkigt när en del av ens familj bor så långt bort. Vi ska iaf försöka ta en fika på Lejas nästa vecka. Sen får väl vi åka o hälsa på henne igen!
Vi gick iaf till Body Shop o luktade på allt som vi ville ha men inte hade råd till. Hittade en bodybutter med cocos som jag ska köpa när jag får cash igen.
Fick ett tips om blekmedel till armarna som jag ska testa också. Jag ser ut som en arabisk man med vinterpäls, men att raka eller vaxa går fetbort, så att bleka blir nog bra. Men som sagt, när pengarna rullar in. Nu har jag 300 till den 19:e... På tok förmånga dagar kvar.

Imorgon ska jag hälsa på Beckie ute på vischan ;) o se hur lilla familjen mår.

Nu ska jag dricka upp mitt té o vänta på att duschen blir ledig så att jag kan spola bort sprayhjälmen jag har på huvudet.

Puss o hej!





















.




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av modern:

Ha en bra kväll vännen

Kommentera inlägget här :