Shopping.

publicerat i Allmänt;

Nätshoppat lite på Bluebox. Dekor till min Ipod, som börjar bli väldigt repig o ful o en silverring med ordet "strength" som jag ska köpa ett läderband till.
Förutom att ha hittat 23556 saker jag skulle vilja köpa till både mig o andra, så håller jag på o tvätter, diskar o ska dammsuga. Sådär lite småtråkigt en sånhär torsdag. Men vädret suger ju kosnopp, så det är rätt okej att slippa gå ut.

Imorgon kommer Tobbe the man hit o äter middag med oss, o tar några öl. O så blir det Idol, vare sig han vill det eller inte. Hehehe.

Jag har alltid jättemycket, o intressanta saker att skriva om när jag ligger o funderar o försöker somna (kanske därför jag inte somnar förrän framåt morgonen) men när jag sätter mig framför datorn är allt borta.

Jag har nu blivit tvungen att inse att det faktiskt är vinter o att det snart är jul. Men det ska faktiskt bli mysigt att ha min första jul ihop med min älskling, o ha en egen julgran som vi kan klä som vi vill, o att dricka glögg (eller glugg som Linda säger) o tända ljus. Förra julen va jag ju i Egypten bland kameler o annan skit, o hur kul det än var att rida kamel i öknen, se en oas live o äta bröd gjort på bla. kamelbajs (nej jag var varken full eller hög) så längtade jag hem hela tiden. Nästa resa vill jag ha min Mia med mig på, även om vi får vänta länge innan vi sparat ihop pengarna.

O så håller vi ju på att äta nyttigare igen (Bara sen i måndags visserligen). Jag äter nutrilett på dagarn o så äter vi någon lite hälsosammare middag när Mia kommer hem. Än så länge har jag gått ner 1.4 kg, men det går jag säkert upp imorgon igen ;)

Nej, nu ska jag gräva fram dammsugaren u skåpet o invänta brevbäraren som förhoppningsvis har vårat nya GTA spel med sig.

Tjo!

Kommentera inlägget här :