Buffy!

publicerat i Allmänt;




Då har vi sett hela Buffy (för tredje eller fjärde ggn för min del). O det är lika bra varje gång :) Vi såg ju Xena innan, men inget slår ju Buffy. Har nästan lite ont i hjärtat nu när det är slut... :(
Nu ska vi lägga vår energi på L word istället. När vi får pengar. Så dåligt ställt som jag haft det den här månaden har jag aldrig haft det! Fick bara 5000 den här månaden vilket ju gör en hel del, så jag fick ta ut från mitt sparkonto. Idag hade jag 30kr kvar o får inte pengar förrän på MÅNDAG... Det är många dagar dit...
Som tur va hade jag betalat förmkt på min telefonräkning för några månadersen, så jag hade fått pengar tillbaka därifrån. Det brukar alltid lösa sig på något konstigt sätt...

Skulle åkt o hälsat på Grethe idag, men med tanke på hur mkt det kostar att ta sig till gbg o att vi bara har 300 att leva på i nästan en vecka så får jag skjuta upp det :(
Men jag blev bjuden på middag hem till mor istället, det kostar ju inget. Har jag tur så kommer jag hem med mer pengar än jag kom dit med. Konstigt att det alltid blir så när man hälsar på sina föräldrar ;)
Har kommit på att det är många jag saknar att umgås med... Ida, Nova, Marre, Beckie, Jennie, Robbin, Mikaela, Beata o ja, listan kan göras längre. Nästa gång pengarna rullar in ska jag lägga dom på att försöka ta mig lite hit o dit. Blir så tråkigt när alla flyttar o man måste betala multum för att kunna ta sig någon stans. Men förhoppningsvis är det inte allt för långt kvar tills vi får dendär efterlängtade bilen.

JumJums kulborttagning gick fint :) Han har börjat leka med sin gula tratt istället för att störa sig på den. Det läker fint o han behöver inte äta medicin längre heller. På tisdag får vi avtratta honom. Ska bli skönt att inte se ut som en psykopat som är ute o går med en stor kantarell längre.



Har skickat in ansökat till skolan o ansökt om bidrag från CSN. Så nu är det bara att vänta på svar...
Sen gäller det att plugga som fan. Är lite nervös eftersom det va så himla längesen jag gjorde det. Högstadiet var jag nästan aldrig i o gymnasiet gick jag bara till för att träffa vänner o sitta ute o tjöta o kedjeröka. Men det kommer nog att gå finfint när jag väl får kläm på det :)

Nej, nu ska jag hitta något att ha på mig ikväll o leta efter min bruksanvisning till kameran. Den har helt gått upp i rök. Som en hel hög med andra saker. Jag tror att det är någon som smyger in här o snor våra saker o syr in våra kläder. Har folk inget bättre för sig?? Har mina teorier om att det kan bo en eller annan vampyr under sängen som är skyldig...

Hej hopp!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av novalie:

Du kan ju alltid komma ner till jobbet så kan vi ta en fika (6kr kaffe så det är billigt)jag är ju där alla dagar utom måndag och torsdag , saknar dej ju !!

2:a kommentar, skriven , av rebecca:

ooo, nu kom jag på en genialisk idé! jag kanske skulle få låna buffy av dig ju! :D

påtal om låna har jag xbox spel som är dina. !!

Kommentera inlägget här :