Mental Masturbation

publicerat i Allmänt;


Gizma, mammas hund o "lillasyster"

Tänkte ha en nostalgidag idag o lyssna på mina gammla skivor. Började med Ghost of the Robot med James Marsters (Spike i Buffy). Ganska töntig trallvänlig pop, vilket inte är något jag brukar lyssna på, men just för att det är han o för att det är nostalgi så funkar det iaf.
Lyssna här...
Sen ska jag fortsätta med Placebo o White Stripes.

Håller på o tvättar idag. Det är ganska spännande hur två människor kan få ihop så mkt tvätt på bara en vecka. Denhär gången kunde jag inte få ner tvättkorgen, även om jag tog i för kung o fosterland, så jag fick flytta över den till IKEA-påsar. Nästa vecka ska jag använda min pyjamas hela veckan. Kanske byta underkläder en gång eller två.

Ska försöka aktivera mig lite nästa vecka. Träffa Nova på hennes jobb, gå o fika, sola, åka till torp, hälsa på Beckie o kanske Grethe också. Allt blir mkt lättare att göra när man har pengar har jag lärt mig. Undrar varför dock...

JumJum som trattkantarell Jag o hjärtat på Saga Bar i gbg. Sasha 6 veckor gammal. Liten o skrynklig. hahahaha


"Carve your name into my arm.
Instead of stressed, I lie here charmed.
Cuz there's nothing else to do,
Every me and every you.

In the shape of things to come.
Too much poison come undone.
Cuz there's nothing else to do,
Every me and every you."



Nej, nu får jag fortsätta med tvätten o fundera ut någon mat. Någon som vet något gott man kan göra på ketchup, mjölk, bacon o banan? Säkert någon god delikatessmåltid. Orkar jag (vilket jag troligtvis inte gör) så ställer jag mig nog på löpbandet en stund också.

Tack för mig!

Kommentera inlägget här :