Awake!

publicerat i Allmänt;

Va så glad när jag vaknade. Att det bara va en mardröm jag haft. Hade en såndär otrevlig dröm som kändes så jätteverklig. När man tänker att "Nej, dethär måste vara en hemsk dröm, nu ska jag vakna!" Men allting käns så verkligt att man snabbt lägger ner den tanken.
Men nu är jag vaken iaf.

Gör mitt bästa för att vakna till liv lite. Än så länge är kroppen vaken, men hjärnan får fortfarande sin skönhetssömn. När jag lyckats väcka den ska jag ta tag i dagens träning. Nu är jag trött på att gå o vantrivas i min kropp. Dags att börja göra något åt det hela.
Eftersom det inte blir mer äckel på ett tag har vi kört en helhelg med onyttigheter. Chips, cheesballs, pizza, hamburgare, godis o Pepsi. O öl...



Äta hund. En delikatess i Mias hemtrakter. Lek o gos i mammas famn. Corona o Grand Theft Auto III. Bra tidsfördriv. Spelaspelaspelaspelaaaaa 


Har man ingen öppen spis när man vill grilla marsmallows så får man improvisera. Tog tid, men blev gott!


Det blir en dag med Rasputina i lurarna.



"You get the suckers to suck
To suck out what is bad.
'Cause this is science not luck.
Luck is not what you've had.
But now you've brought yourself up.
Surprise your Mom and Dad
With this, your special skill.
You will be improving your life.
She'll make a great LeechWife"



"We looked down at the ground and into her eyes.
Passed around an old teacup filled up with dead flies.
Surprise, surprise!
Were brought but not used, a collection of knives.
We'd remember this moment for all of our lives."


"Cut the stem and you'll see how you feel
Floating orchids just ain't no big deal
Never knowing's like knowing too much
Tap the table, oh here's more bad luck"

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av modern:

Det är så vi gör också när vi "grillar" marchmallows. Det funkar ganska bra.

Kommentera inlägget här :