Aaaaah!!!

publicerat i Allmänt;


Igår kväll va jag inte riktigt redo för sängen när Mia var det (inte helt ovanligt). Så jag la mig i vardagsrummet o tog fram Ipod o lurar för att lyssna på lite musik. Låg där i godan ro o började bli lite avslappnad, funderade lite på "The Uninvited" som vi sett tidigare på kvällen. Öppnar ögonen där i mörkret o ser ett ansikte två centimeter från mitt. Jävlar vad jag skrek. Är helt övertygad om att hjärtattacken inte var långt borta, men den blev väl också rädd o kröp in under sängen. Det va ju självklart Mia, som trodde att jag hört att hon kom.
Efter den skräckupplevelsen va jag tvungen att titta på TV en stund för att lugna nerverna...

Försöker få tag på Beckie, men med var sin inte helt fungerande mobil, så är det inte helt lätt... Läser du, så kan du väl skriva här eller gå in på Facen? :)



Puss o hej :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av modern:

Herregud måste vara länge sedan jag såg Mia för inte såg hon sådan ut som på bilden ovan.....haha

2:a kommentar, skriven , av rebecca:

sv. angående han i ex klassen.. kan han ha hetat jonas?? känns så..

:)

Kommentera inlägget här :