Japp

publicerat i Allmänt;
Sitter här i det uppdaterade köket. Pappa kom hit i fredags o hade ju med sig mitt gamla köksbord, så vi skruvade ihop det o tog ner barbordet. Det blev mkt bättre! Nu känns det mer hemtrevligt plus att vi har fyra stolar istället för två, så nu får man faktiskt plats också. I helgen har det inte hänt mkt... Spelat Grand Theft Auto III o Pirates of the Caribbean plus sett på Buffy den mesta vakna tiden.

Blir så trött på mig själv, är extremt röksugen hela tiden, o har varit det ett tag. Lite konstigt tycker jag när jag tycker att det luktar förjävligt o att det va väldigt länge sedan jag rökte sist. Men det är väl så när man har rökt så mycket så länge. Jag får börja rulla cigaretter på té istället eller något. ;)


Nu ska jag försöka fixa till mig så att jag inte skrämmer folk när jag går ut (igen). sen mot torp.

Häpp!

Här får ni något kul att kolla på också. 

Kommentera inlägget här :