Bästaste Tobbe! :)

publicerat i Allmänt;

Det var ju meningen att Edis skulle passa JumJum ikväll/inatt när vi ska till Gbg, men han fick förhinder, så vi fasade för att vi skulle få ta med honom. Eftersom vi ska ut på kvällen, så hade det inte varit så roligt för honom att sitta där ensam i sin bur. Men som tur var så ställde vår räddare i nöden upp! Tack Tobbe, som alltid ställer upp o hjälper oss! Du är bäst! :D
Ännu bättre, för både Tobbe o JumJum, är att Tobbemannen kommer o sover över här. Då har lillkillen alla sina saker o känner sig hemma.

När Mia väckte mig imorse kändes det som om jag bara sovit 10 minuter, men jag hade sovit ca en timme, så det va inte långt ifrån. Så jag gick ut med JumJum o försökte sova vidare, men det gick inte alls... Men vid niotiden lyckades jag iaf somna om o sov till 9.45 när min älskade son väckte mig o talade om att han hade tråkigt. Men nu ska jag väl lyckas vara vaken till 23 ikväll iaf ;) Nej, det får bli en kaffe/Redbulldag idag. Så ska det nog gå bra :)
Har märkt (även om jag inte vill erkänna det) att innan 10 på förmiddagen o efter frukost,snus o koffein så är jag inte människa. Är sur o grinig o vill inte alls. Oftast går det ut över JumJum när han går som en svans efter mig, men sen får jag dåligt samvete o gosar o leker med honom resten av dagen tills hans andra mamma kommer hem o kan ta över gosandet :)

Vi åker vid 17-18 o så ska vi ta oss till Torslanda också, vilket kan ta sin lilla tid eftersom pappa ska köra oss. Han har lokalsinne som en ärta. Jag ska nog köpa en GPS till honom  i julklapp, den modellen med autopilot på, så kan han sova hela vägen dit han ska ;)

Ska bli jättekul att träffa Katarina!! O även hennes puma Linda :) Tror inte vi setts sen... Melodifestivalen?? Är det så länge sen??? Hjälp!
Ja, det kommer att bli bättre när vi får dendär efterlängtade bilen. En rullande modell ska vi ha.
Gått ut har vi inte heller gjort på en evighet. Va på fjorden sist... Ikväll ska vi till Saga Bar på flatfest ;)
Då måste man bara hitta på något vettigt att ha på sig också...

Jag måste ju berätta att jag bakade för första gången i mitt liv här i veckan. Citronmuffins med Dumle. Det blev visserligen en enda jättemuffin eftersom allt flöt ut på plåten, men goda blev dom! Nästa gång blir det körsbärsmuffins :) Shit vad bra jag är!

Nej, nu ska jag börja städa så att inte dammråttorna äter upp pojkarna här ikväll.
Puss o hej!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av modern:

Ha det så trevligt i GBG.

2:a kommentar, skriven , av rebecca:

hoppas ni har det bäst!!



jag fick ditt sms men jag kan inte svara :(. varken skicka sms eller ringa.. jobbigt!!

hör av dig i veckan min sköna. köss

3:e kommentar, skriven , av rebecca:

CIM! jag såg ditt sms nu!! GRATTTIS!!!!! wiii. kan ju inte svar från mobilen. Ring mig när du är hemma. jag ska köra mellan 2 och tre idag, annars kan jag svara när som!GRATTIS GRATTIS GRATTIS

Kommentera inlägget här :