Skit.

publicerat i Allmänt;
Gick till äffaren för att handla lite. Tänkte att jag tar med båda djuren, så får dom en liten extra promenad, plus att träna på att sitta o vänta utanför affären. Ditvägen gick bra, trots att jag blev insnurrad i kopplen tusen gånger. Hemvägen va värre dock... Gick med två tunga matkassar, väska på axeln o en hund i varje hand. Då skiter såklart Sasha mitt på gatan, så det var ju bara att plocka upp det o försöka hålla reda på allting samtidigt. Två meter senare lägger JumJum en hög som är större en honom, så det blev en påse till. O eftersom det inte finns paperskorgar i Uddevalla, så fick jag så fint ta med skiten hem. Träffade väl alla hundar i uddevalla på vägen också o JumJum skrek som en stucken gris varje gång han såg en. Men nu ligger dom utslagna i var sitt hörn, trötta efter att ha sprungit lösa tidigare idag o den senaste promenaden tog hårt på dom också. Skönt!!

Köpte ostkaka o körsbärssylt till efterrätt :) Det är ju sista dagen man får äta skit idag, för imorgon kommer löpbandet! Vi har tänkt att inte dricka så mycket öl också. Det kommer nog att göra en hel del. Snart slipper man förhoppningsvis känna sig som en svullen höggravid flodhäst i size XXL.
Tänker inte väga mig så ofta längre utan mäta späcket istället. Så imorgon börjar då projekt "kroppsrenovering". :)

Ringt till körskolan o jag ska komma in imorgon för att få information o de papper jag behöver. Sen är det bara att köra på! ;)

Nu ska jag invänta Tyra Bank's Show o sedan gå o möta min hårt arbetande kvinna ;)
Nu ska jag fördriva tiden lite....


Hur bor du: Centralt med sambo o två hundar i en mysig tvåa men två stora balkonger.
Brukar du komma i tid: Ja, det är väldigt sällan jag kommer försent.
Hur lång är du: 169 cm
Kan du laga mat: Absolut inte, men jag tänker lära mig!
Vad jobbar du med/pluggar du: Ingenting än. Är hemmafru.
Vad har du på dig just nu: Pyjamasbyxor o Nikita t-shirt.
Har du någon fobi: Nej, men jag har extremt svårt för insekter.
Hade du en bra kväll igår: Ja, den var mysig. 
Vilket är ditt senaste inköp:
Mat för idag o även en rosa tandborste o silvriga hårspännen.
Din favoritdryck på morgonen: Monster Energy, islatte eller något från Vitami Care.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Försäkringskassan.
Har du sovit i din egen säng inatt: ja då.
Vad hade du sönder senast: Jag gjorde rent Mias bord med Mr Muscle, vilket resulterade i att det nu är leopardmönstrat.
Vem snackade du med senast: Mia.
Varm favoritdricka: Kanelté eller latte. 
Favoritdricka när du är riktigt törstig:
Cola Light.
Alkoholhaltig favoritdricka: Corona med lime, Bright eller Mias Pina Colada :)
När gjorde du senast något riktigt dumt: Jag gör dumma saker hela tiden.
Saknar du någon just nu: Jag saknar många, Beckie, Nova o Marielle :)
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Berätta för mig vad jag ska tycka, eller berätta hur jag är.
Någon jag stör mig på: Jag säger inget, så har jag ingenting sagt.
Intressen: Hundarna, foto, film, mysa, kläder, musik... ja, det finns mycket.
senaste person du kramade: Mia.
Senaste person du ringde: Beckie.
Senaste person som ringde dig: Mia där med.
Vad drack du senast: Monster.
Vill du ha barn: Jag har redan två ;) Kanske någon gång, men inte som läget är nu.
Längtar du till din nästa födelsedag: Ja, presenter är ju trevligt :)
Har rakat dina ben någon gång: Hmmm
Är du sugen på något nu: Ben & Jerry.s
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 1-2
Använder du hudkräm: Japp, varje dag, annars blir jag som ett sandpapper.
Attraheras du av män med skägg: Jag attraheras inte av några män alls.
Micro-pop eller poppa själv: Micro.
Brukar du baka: Nej, men jag tänker försöka någon gång.
Röstade du i det senaste valet: Pinsamt, men nej..
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Jag vill börja plugga o få mer ordning här hemma, men annars är jag helt nöjd. :)
Vilken låt lyssnade du senast på: Lilly Allen.s Fuck u
Har någon annan sovit i din säng inatt: Ja, mitt hjärta såklart :) Men hon flyttade ut i vardagsrummet efter några timmar när hon inte kunde sova.
Vad tycker du är äckligt: Människor som stinker gammal svett, att rensa handfatet (klarar det inte, spyr nästan bara av att se det), Absint (mår illa bara av tanken)
Har du pengar på mobilen: Har abonemang.
Vilken svordom använder du mest?: Kuk, fitta, helvete, fan.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på: 08.00
Var köper du dina matvaror ifrån?: coop, kvantum, Jakobs
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?: Ta bilden.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?: En bil.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?: Ja.
När var senast någon stötte på dig?: Det minns jag inte ens. Folk brukar inte stöta på mig.
Vad åt du till middag senast?: Morotsbiffar o makaroner.
Kan du vissla?: Det är lite klurigt sen jag tog ut piercingen i tungan...
Tittade du på tecknat när du var liten?: Det gör jag fortfarande.
Äger du några popband t-shirts?: Näpp.
När flög du senast?: I julas när jag åkte till Egypten
Pratar du några andra språk?: Engelska o jag förstår en hel del spanska.
Har du gråtit offentligt?: Ja, flera gånger.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?: Örat o göra en tattoo påvänster underarm.
Vad har du med dig in på bion?: Cola o lösgodis.
Vad har du för väder?: Klart o soligt.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?: Psykologi o Bild.
När sov du senast på golvet?: Mycket längesen.
Vilken är din favorit drink?: Pina Colada, Rosa pantern o Snowbird.
Gillar du din boendesituation?: Ja, väldigt mycket! :)
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?: 3-4
Är dina dagar fullbokade och stressiga?: Vissa
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?: Ja, alltid när jag var yngre.
Hur gammal blir du nästa födelsedag?: 24
Tror du på liv på andra planeter?: Ja
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?: Det blir snart bättre, stå ut.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?: NEJ
Tycker du om att krama folk?:
Ja visst, mina nära.
Äger du en digitalkamera?: Jag har tre.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?: Denise Richards. Flera ggr faktiskt. hahahahaha
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?: Ja, väldigt mkt.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?: Kött e gött!!!
Är du mörkrädd?: Ibland.
Tre saker du alltid har med dig?: Mobil, läppglans o snus.




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av modern:

Kanske lånar jag denna frågegrej av dej. Mitt liv är ganska stillsamt och har inte så många nyttiga inlägg jag heller....

Kommentera inlägget här :