Bara bra :)

publicerat i Allmänt;
Idag har jag haft en jättebra dag :) Humöret är på topp o jag är pigg som attan :) Har ringt runt o säkert pratat med alla som jobbar på Agneberg för att få tag i människan som kan ge mig mina betyg.. Men tillslut kom jag rätt! Så nu postas dom o dimper ner i brevlådan i slutet av veckan. Sen ringde jag även till Vägledningscentrumet, o det är drop in där, så det är bara att knalla dit när betygen kommer! :D Åh, det ska bli SÅ kul att plugga!!! :D

Om en timma kommer far o hämtar mig o vi far till gbg o IKEA.
O mia har köpt en slipmaskin, så nu är det bara att sätta igång o fixa möblerna!

Va ju ute o hälsade på Beckie igår. Vi satt o tjatade o drack för mycket kaffe. Dom har det riktigt mysigt där ute i skogen, kändes väldigt hemtrevligt! O Tiger har blivit sååå stor! Han skrattade som bara den när han satt i mitt knä, vanligtvis brukar barn vara rädda för mig. Jag kanske ser lite skräckinjagande ut?
Vi diskuterade en person som är alban o Beckie (aka smartskallen) klämde:

- Ja, han är alban, o han är jättebra! Ingen vanlig banan.

Jag skrattade så att jag trodde att ögonen skulle ploppa ut. Hahahahahaha

På hemvägen plockade vi upp hjärtat som va hos Gro o kollade på fotbollen. Väl hemma tog vi var sin öl o gnagde i oss lite chips till Idol. Mysigt :)

Nej, nu ska jag hitta något att äta o sen gå ut o leka med lillkillen.

Puss på mina vänner o min fiiiina familj!

tänkte ladda upp lite bilder... Men det är tydligen något som inte funkar här riktigt.. Ja, ja, det får komma sen!

Kommentera inlägget här :