Gähäsp?

publicerat i Allmänt;
Vaknade 06.45 idag, av mig själv o väntade tills Mia gått till jobbet o jag varit ute på morgonrundan med JumJum, sen ställde jag mig på löpbandet o powerwalkade/sprang i ca 30 min. Mitt knä klarar inte riktigt att springa tyvärr o dum som jag va så glömde jag ta på mig stödet (som jag ska ha jämt igentligen). Sedan blev äpplegröt till frukost :) Känner mig riktigt duktig :)

Ska iväg till Överby vid 13-tiden o shoppa lite o inhandla lite mat. Kylskåpet ser ut som det brukade göra när jag bodde själv just nu. Tomt alltså ;)



Och Edis ska ta JumJum den 25:e när vi åker o svänger våra lurviga med Katarina i gbg :) Hemskt mkt tack!

Jag har använt Denivit Express White nu i ca en vecka, o det fungerar faktiskt! Hörntänderna är inte orange längre ;) Kostar bara 40 kr på Coop.


Hade tänkt ta tag i gårdagens disk, men jag fastnade framför Facebook o Yoville... Som vanligt. Men jag får sätta igång snart. Jag är så sanslöst seg på morgonen. Tar säkert tre timmar innan jag är människa. Men lite koffein o nikotin brukar hjälpa en bra bit på traven. Mitt dåliga morgonhömör verkar ha kommit tillbaka också, men just idag håller det sig faktiskt på behörigt avstånd. Skönt nog.

Skickar lite tankar till Jennie som nog ligger under kniven just nu. Kommer att gå fint!!

Hej så länge!




Kommentera inlägget här :