April 28, 2010

publicerat i Allmänt;
Blä, vaknade av mardrömmar vid 4 o kunnde inte för allt i världen somna om. Gick upp o drack té o somnade om vid 8-tiden igen.
Ska till blomsterlandet med kusin o moster om en liten stund o kika på krukor som jag inte alls har råd med.
Nu är även biljetterna fixade, som jag inte heller har råd med, men det kommer att bli så kul!!!
 
O på lördag kommer Linda o Katarina o fikar! Kanske man skulle orka baka något? Citron/dumlemuffins?

sitter i vanlig ordning o knaprar nutrilett-bar o dricker papsimax. Ska nog övergå till att äta riktig mat nästa vecka, iaf ett mål om dagen. Börjar bli lite enformigt.
Hittat en väska, något som jag dock verkligen behöver, men inte heller har råd med
Men nu är den snart min iaf.



Annars saknar jag min älskling sjukt mycket för att bara ha varit ifrån henne en enda natt. Men det är lite mysigt att längta efter varandra också :) Du är det bästa som finns!





.


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lady Thirty:

snygg väska!

Kommentera inlägget här :