Kalas.

publicerat i Allmänt;

Vaknade igår på superdåligt humör o va mäkta irriterad på min stackars flickvän som tydligen hade gjort mig något väldigt ont i drömmarnas värld. Vaknade dock till liv när Ozzy svepte ut ett mjölkglas över mig, sig själv o halva bordet. Humöret blev dock inte bättre.
Sen blev det avlastning på skolan o en tur till lägenheten för att snacka med snickarna. Kommer nog att bli bra det där. Hem till Gro igen, fylla på med kaffe o sen promenerade jag ner till sjukhuset för terapisession. Ganska tråkigt, men jag lyckades hålla mig vaken iaf ;)

Idag vaknade jag på mycket bättre humör o var mycket mer utvilad. Ingen utspilld mjölk eller andra otrevligheter. Har fixat till mig lite eftersom det ju ska bli kalas idag. Nu ska jag bara fundera ut något att ha på mig samt väcka mitt hjärta.


Ibland är jag visst lite väl charmig för mitt eget bästa (speciellt på fyllan). Detta fick jag bevis på ännu en gång när taxichauffören som kört oss i lördags på något magiskt vis letat upp Gros nummer o ringde för att fråga om mitt. Hade nästan velat se hans min när hon sa att jag var hennes flickvän. Som tur var kunde hon också skratta åt den lilla insidenten :)



Puss på alla er som finns nära mitt hjärta, störst o flest pussar till min älskling som får mig att känna som aldrig förut.





 








.

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av modern:

Ha en bra Valborg tjejer

Kommentera inlägget här :