Necessary Evil.

publicerat i Allmänt;

 

 

 



Inne på tredje koppen kaffe... börjar piggna till ganska bra nu :) Vinglade upp vid halv åtta imorse helt groggy iförd bara täcke o öppnade dörren för gubben som äntligen kom o fixade kaklet! Mycket skönt! O imorgon kommer en målare o ska fixa spacklet. Så lite börjar hända här iaf. Nu hoppas jag att dom kommer o byter ut golven snart också.
 Idag blir det städ o tvätt här för mig, hade ingen ork/lust igår o så har jag tusen tråkiga måstegöraärenden o samtal som måste fixas. Hatar måsten. Har man levt större delen av livet utan måsten o bara gjort det man velat så är det ganska svårt att vänja sig. Jag är väldigt bra på att skjuta upp allt. Men jag är medveten om det. O jag har en flickvän som påminner mig ;)


Nej, nu ska jag inte fastna här!







Kommentera inlägget här :